Mariam1 minik minik sancılar çıkmıştı 2 gün önce . Ama çok önemsenmedi. Kanama , şiddetli ağrı kramp, su gelmesi gibi şeyler olunca gel dedi. Benim dün 2 defa şiddetli kasık ağrım oldu beni kitledi tek taraflı. İlk doğum ayırt edemiyorum anlamıyorum . Eşim mesaide gelemedi , çıksa gelse işte atacaklar zaten küçülmeye gidiyo. Kimsemde yok. Eğer bu yaşadığım sancıysa evde bekliyorsam bebeğe zarar verir mi bilginiz var mı ?
Mariam1 şehir dışında konferansı var. Pazartesi gelicekmiş sanırım.