Aysglshn Acelya11 hocam atlattın dedi ki hamileyim zaten ama hala tereddütlerim var korkularım var tabi ki.. alttan kontrol olmadım daha vajinal doğum isteyip istememe konusunda o yüzden kararsızım herkes ister ama ben korkuyorum 😓
Acelya11 Aysglshn Çok haklısın tabiki korkmak en doğal hakkımız, vajinal muayene hiiç olmadım ben canım doğum başlamak üzereyken gittim ikisindede 8cm açılma olduğu için muayene acımadı aslında hiç acıtan bişeyde değilmiş ebelere güven onlar çok tecribeli pat diye sokmuyorlar
Yepyenibiranne Ben tam 3 ay çektim hem özele hem devlete gittim. Özeldeki operasyonla zarı alacaktı. Kabul etmedim. Devletteki ise anatomik olarak uygunsuz dedi egzersizler verdi. Parmak, kitap okuma vs. İşe yaramadı. En son vemcaine sprey ile kurtuldum
Acelya11 Yepyenibiranne o operasyonu ben oldum ama bir çare olmadı hem vajinismus hem kızlık zarı yüksekti bende
Yepyenibiranne Acelya11 ay klavye düzeltmiş. Anatomik olarak uygunsun dedi operasyona gerek yok dedi. O yüzden egzersiz verdi. Çok geçmiş olsun