gulanne_ memnuniyet kişiden kişiye göre değişiyor sanırım. Beni biraz geriyor ilk kilo alma felan diye. Yüzyıl seher hoca daha böyle tatlı sevecen gelmişti bana mesai dışı doğumlara gelmiyor diye değiştirmek zorunda kaldım. Birde önceden bahdaydi o hastane hem daha uygun hem daha temizdi. Şimdiki hastane çok paraci.