Mnur Mrb kızlar doğumdan snra hastanede yatarken gecelik nerden alıdınız ve nasıl aldınız sabahlık gibimi pijama takımımı? Ve ne kadara aldınız? Aldığınız sayfayı paylaşırmısınız?
gevezeyazar1 Mnur ben hem pijama takımı koydum hemde uzun gecelik hangisi rahat olursa toparlanana kadar onu kullanıcam herkes gecelik çok rahat oluyo diyo
Tontisannecik Mnur ben iki pijama 1 gecelik aldım 130 liraya denk geldi toplam . Ama lohusa pijaması değil normal pijama aldım. Başına lohusa gelince her şey pahalı oluyor
Nesrinkrdnz1 Mnur ben oysho dan pijama ve ve gecelik aldım fotoğraf çekinirken beyaz tişört yada bluz giyicem
Tubabora Mnur ben hepsi Burdadan lohusa gecelik aldım indirimdeydi lcw önü düğmeli iki tane pijama aldım üsrlerinede inçe hırka giyecem lahusalar çok pahalı hepsi 250 tl ya tuttu ya tutmadı canım 🥰
gevezeyazar1 Mnur yok görerek alma taraftarıyım ben onun için tuhafiyeden aldım pijama takımı 200 dü gecelik 100 tl
Busrahanifi Onlinecamasir.com var insatgramda ordan aldm çok güzel geldi kaliteli taç ve terlik de hediyeli idi
Busrahanifi https://instagram.com/onlinecamasir.comm?utm_source=ig_profile_share&igshid=1nundlzbm550r linki de bu bakin istersenz
tugbamehmetbaki Mnur Tabii ki tam penye elbise diktirdim bir takımda eşofman koyacağım yanıma Ben zaten hastane kimseyi kabul etmeyeceğim o yüzden süslü lardan giymek istemiyorum kaç gün kalırsa bir bebeğime Bir Ben Olayım