Ozlllmb Kızlar göğüs uçlarım kabuklaştı ve taş gibi oldular ben o kabuklanmaları temizledim hafifte ağrı var 2. Hamileligim ilkte hiç böyle olmamıştı 25 haftaligim siz de olanlar oldumu normal mi bu durum
Nissog Ozlllmb Krem kullanın. Bende 14. Hafta da başladı hâlâ da devam ediyor. Göğüs ucu kremi kullanırsanız doğumdan sonra emzirirken de göğüsde yara olmayı önler
Nilayy95 Ozlllmb merhaba gebe okulunda ebemiz kesinlikle oynamamız gerektiğini hatta doğuma kadar krem dahi sürmememiz gerektiğini söyledi. Doğumda uyarıcı bir faktörmüş
Ozlllmb Nursemom90 [silindi] batiyordu artik ellemiyecek gibi degildi temizledim umarim bir şey olmaz
Nursemom90 Senayunal çok mu rahatsız ediyor görüntü? İlk bebeğimde de olmuştu normal ama ellememek gerekiyormuş heralde bu haftalarda süt kanalları gelişiyordu
Senayunal Nursemom90 maalesef benim ilk gebelikte hiç olmadı bu 2 gebeliğim bunda oldu anlamadım bende yoldum vallaha bi daha ellemeyin ozaman teşekkür ederim
[silindi] Ozlllmb kuzum bende cekilebilevnleri çekiyordum hiç bir şey olmadı çok uğraşma ama şimdi yaptın diye strese sokma kendini