Nurkry kızlar bende bio oil kullandım ta 12 haftadan beri çünkü karnım erken çıktı ama geçen fark ettim ki belimin yan tarafından çok küçük 1 tane çatlak oluşmuş. Hemen hindistan cevizi yağına geçiş yaptım. Şimdilik çatlaklarda bi ilerleme görmedim ve cildimi daha iyi nemlendiriyor kesinlikle bio oil hemen emilip gidiyordu benden.