0defne0 Kızlar saçlarım bakır ve ister istemez her ay boya istiyor 1 buçuk aylık hamileyim 1 ay önce boyattım doktora gittiğimde saçımı boyadım bisey olur mu dedim olmaz dedi saçını boyatabilirsin dedi şimdi bayram gelmeden tekrar diplerim geldi araftayım ya bitkisel boya mı kullansam
halitefe 0defne0 yani kimyasal asla önerilmiyor zaten direk tene temas emilim yapıyor vücut baya zararlı bana kalsa bitkisel bile yapma derim
Tontis2025 0defne0 valla boyayan bir sürü kadın var hicte bisey olmuyo bence boyayın bisy olmaz allah askına 12. Haftayı geçirseniz yeterli
dygsss 0defne0 bana doktorum ilk üç ay geçince boyayabilirsin demişti iki kez boyadım maske vs takıp hava alarak
Sudence_ 0defne0 Benim saçım da bakır 17 haftalık hamileyim hiç boyamadım doktorum boyaya izin vermiyor ama iyice aktı dibim geldi kendimi hiç beğenmiyorum boyarsam da kendi rengine boyayacağım bitkisel boya ile
0defne0 Tontis2025 ben 7 haftalığım daha ya aslında boyamak içimden gelmiyor ama hiç alışkın değilim bide şimdi bayram var ooof
Gzm122 0defne0 Bende bakır saç kullanıyordum doktorum 16. Haftadan sonra maske ve eldiven şartıyla boyayabilirsin dedi. Saç derisinden kimyasal geçtiği bilimsel olarak kanıtlanmamış ama kesinlikle boyayı solumamak gerekiyor dedi. Maske ve eldivenle birlikte saçımı boyadım herhangi bir sorun olmadı
mavi407 benim özeldeki doktorum boyamama izin vermedi, saçlarım platin, şehir hastanesinde başka bir doktor çok istiyorsan 20. haftadan sonra boya en azından organları oluşsun demişti, ben yine de risk alamadım ve boyamadım
Redpepper İlk gebeliğimde de bunda da boyamadım, 9 ay saçlarım bembeyaz gezdim ölmedim 😂 Bence boyamayın, bitkisel denilenlerde de kimyasal var bu arada. Bu tarz kimyasallar ilerde sıkıntı yaratabileceği ihtimali olduğundan bana sağlıklı gelmiyor.
TAkilicci 0defne0 saçlarımı boyattığımda 2 gün baş ağrısı çekiyorum, bana masum gelmiyor siz bilirsiniz
betic 0defne0 aşkım ilk üç ay yapma ya hiçbir şey çocuğun sagligindan o riske atmaktan değerli değil yani üç ay geçsin ondan sonra bitkisellerle boyarsın çünkü organları da oluşmuş oluyor eskisi kadar etkilenmez ama şu an hakikaten çok küçük kıyma 🥲
Janssue 0defne0 Saçlarıma röfle bile attirdim. Her seyde yeterince kimyasal var zaten yapacak bir sey yok