Nc34 ruken_cicek korkma kuzum bazen nişan geldikten bir hafta sonra doğum oluyor arkadaşımın öyle oldu mesela ben ertesi gün doğum yaptım
ant2602 ruken_cicek normal doğum yapmadım. Ama normal doğumu beklediğim için 39+5 de nişan geldi. Akıntıyı hissediyorsun. Rengide kahverengi tonundaydi benim. Sarı falan hiç gelmedi. Zaten geldikten sonra bir daha da nişan akıntısı olmadı.
Nart ruken_cicek aynen bende öyleydim ntsde 100e vuran sancılarım çıkıyordu 1.5ay doğum sancısıyla geçirdim günlerimi
Daffad ruken_cicek nişan sarımsı olmuyor pembemsi oluyor benim de 35.haftalarda gelmişti nişanım ancak 40.haftada doğum yaptım son haftalarda batmalar oluyor ne zaman isterlerse o zaman doğuyor bebişler sağlıkla gelsin