Kedi07 ya maşallah Allah bağışlasın, emzirme uyutma zamanla oturacak heralde bende şuan 35. Haftadayım kötüyü düşünüp çağırmamak lazım inşallah hepimiz zamanında doğururuz, küveze girmezler🤲yatak olayını nasıl yaptınız ayrı yataklarda mı yattılar hep ?