Sonunda bu aşamaya geldim artık ben de. Dün sabah şiddetli bel ağrısı sancı ile uyandım 2 saat sonra nişanım geldi. Doktora gittim açılmam yok. Bebiş kanalda. Nstde sancılar var ama çok şiddetli değil. Doktor her an başlayabilir dedi. Lekelenme dünden beri devam ediyor. Gün içinde hep regl olacakmısım gibi hafif sancılar var. Arada siddetli vuruyor ama o kadar. Korkuyorum heyecanlıyım karışık duygular🫠 açılma olması için neler önerirsiniz tecrübelerinizi yazar mısınız🙏