Betulseyma60 Datlum merhabalar ilk doğumumu da medikalde mehmet beye yaptım şuanda 37 haftalık hamileyim yine mehmet nalbat takipliyim Allah izin verirse yine doğumu mu o yapacak
Noluyoya Merhaba ben artık Tokatta yaşamıyorum ama bir çok tanıdığım Mehmet Nalbantta yaptı doğumunu. anneminde ameliyatını yapmıştı çok iyi birisi insani olarakta tavsiye ederim
Radyasyon5526 Annem 10 yıl önce mehmet nalbantta doğum yapmıştı hala daha doktorum gibisi yoktu der kontrole gitmiştim annemle o dönem gerçekten iyi güleryüzlü ilgili bi doktordu
Betulseyma60 Datlum o konuda bir bilgim yok ama doktorumdan ebelerden çok memnun kalmıştım 5 sene önce
betulyildizz Datlum medikalde yapmadım doğum ama üniversite hastahanesinde doğum yapacaktım ama yer yoktu sanırım medikalde yenidoğan ünitesi pek yeterli değil siz tabi ne zaman doğum yapacaksınız bilmiyorum da
Datlum betulyildizz temmuz 13 gibi yapacağım yenidoğan uniteside çok önemli bir detay okadar para verip mağdur olmak da istemem acikcasi
Datlum betulyildizz ünv de Muhammed hocayı çok söylediler tarihi günü o veriyor dediler özel olmasına rağmen randevu bulmak çok zor
Betulseyma60 Asyarslan60 doğumu yaptım zorunlu sezeryan ile bebeğimi kucağıma aldım 2 gün oldu fiyatı 57 bin tl ödedik normal doğuma 48.500 tl demişlerdi
Asyarslan60 Betulseyma60 ayyy gözünüz aydın,çok fazlaymış gerçekten kime talipliydiniz memnun kaldınız mı hastane vs ?
Seda6019 Datlum merhaba bende İlhan hocaya gidiyorum ama daha detaylı ultrason yaptırmadım kendisi mi yapıyor yoksa başka bölümü yönlendiyor mu bilginiz var mı ?