Sblbrt benim arkadaşım sezeryan olduktan 3 gün sonra canım yana yana taktım diyor, ve bekarken ki halinde hiç farkı yok, ki normal doğum olursa doğur doğurmaz takilmali bence sıcak karnına. Eskiler çarşaf sararlarmiş. Ya çarşaf sardirin ya korse kullanın. Hem dik durmanizada destek oluyor.