Esraaaa6 gecmis olsun Allah şifa versin babanıza. İlk gebeliğimde çok korkunç şeyler yaşamıştım sadece bebeğim kolik oldu. İki ay sürdü sonrası şükür hiç sıkıntı yaşamadım. Bende 32 haftalık gebeyim taşınma telaşına girdik yeni şehir yeni insanlar stresli geçiyor ama az kaldı şükür ikimiz icinde