Hiçbir sıkıntım yoktu hatta doktor erken doğum riskin yok demişti rahim kapalıydı .özelde dogurdum .ben hata yaptım rahat davrandım 4 yaşında oğlum var onun peşinde fazla koştum bence .aklı olan son haftalar yatsın .ikisi de 2500 kiloya yakın doğdu .anne olmak delilik sürekli kendimi suçluyorum 1 hafta daha durabilirlerdi belki diye ama artık baskı çok fazlaydı sancılarım çıkıyordu artık hastaneye kanlı suyla gittim suyun patlamış