Annee41 bebek_29 Valla canım mutsuz mutsuz takılıyorum.. Karnım belirginleşmediği için bir kaç haddini bilmez değişik yorumlar yaptı, harekette hissetmiyorum kara kara daha 1 hafta kalan kontrolüme gitmeyi düşünüyorum.. Sen nasılsın iyisinizdir inşallah🌺
Zambak-12 bebek_29 19 haftam olcak yarın valla karnım da belirginleşti belli oluyor baya hareketlerınıde 16 dan ıtıbaren hıssetmeye başladım aşırı hareketlı degıl ama sabahları akşamları keyfine göre böyle pıt pıt kalp atışı gibi bazen balık kayıyormuş gibi böyle degıısk oluyor sol tarafımda 🥰
Figen00 bebek_29 bende 18 +4 küçük pıt pıtlar oluyor ara ara kızım olucak inşallah ama aşırı halsizlik var çok hantal durumdaym
bebek_29 Annee41 iyiyim canım çok teşekkür ederim💖 başkalarının ne söylediğini takma canım zamanla elbet büyüyecek karnımız benimki de belirgin ama çok değil dışardan az belli ediyor genelde 4 ve 4 buçuk aylıkken bebekler çok hareket eder diyorlar ama benimki hiç öyle değil bende haraket etmediği zaman endişeleniyorum benimde randevum 11 hazirana 20 haftalık oluyoruz o zaman sizin cinsiyeti belli mi? Biz 17 haftada net öğrendik Erkek cinsiyetimiz🩵
bilgemomy Annee41 benimde çok çıktı diye laf eden olur diye çekiniyorum yani insanlar konuşuyor herşeye her şekilde hatta o yüzden bence çıkmaması daha iyi iç karnın geniş demek ki zamanla çıkar çünkü sağlıklı olsunlar da gerisini salla 💖
MinaGamze3 Annee41 boşver takma benimde 15 haftalık ama karnım kocaman ona da laf edıyorlar doktorum kesemin önde oldugunu söyledi karnımın ondan belirgin oldugunu söyledi tabi 2. Gebelık olmasının da etkisi var yani kısacası insanlar her şeye laf ediyor umursama
Annee41 bebek_29 inşallah canım, ah bende hissedebilsem keşke😇 Benimde 1 hafta sonra randevum tatlım bakalım detaylı ultrason hakkında bilgi vericekmiş doktorum Benimki kız, Rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah🤲🏻🌺
Atnc denizuhal merhaba bende 18 haftalığım bende hareket hissetmiyorum karnım da sabah yok akşam çıkıyor 😂
bilgemomy Zambak-12 18*3 haftalık benimde hiç hareket yok yaa , geçen sene 23 haftalık erken doğumum olmuştu o sefer hissediyordum biseylerin kaydığını bu haftalarda ama suan ki gebeliğimde hiç tık yok :/😬 cinsiyeti de göremedik detaylıya kaldık 😂
Annee41 bilgemomy inşallah canım inşallah İnsanlar gerçekten tuhaf, bizler bebişler sağlıklı olsunda gerisi teferruat aslında🌺
Annee41 MinaGamze3 Haklısın canımda işte insanlar dediğim gibi tuhaf umursamamayı bende öğreneceğim zamanla inşallah 😇 Hepimiz sağlıcakla kucağımıza alalım yeterki🤲🏻🌺
bebek_29 Annee41 amin inşallah canım sağlıcakla kucağımıza alırız inşallah👶🏼 Benimde randevum 11 hazirana o zaman 20 haftalık oluyoruz
Figen00 bebek_29 aynen bende çok fazla yatıyorum artık uykudan tiksindim belim çok fazla ağrıyor normal bunlar