Hatice4136 kızlar doğum kontrol hapı ara kanama yapar mı? en son ki reglim 17mayıstı bugün biraz kanamam oldu normal mi?
012908- Hatice4136 bende dogum kontrol hapi kullandim regl düzensizligi icin ara ara kanamalarim oluyordu doktorumda normal oldugunu söylemişti
Hatice4136 DuruDefne_mommy evet düşünüyorum üç ay kullanmam gerekiyor doktor dedi sonrasında çocuk için devam edeceğiz