Benim kanaatimce canınızı sıkan kafanızı taktığınız üzüldüğümüz bir konu varsa bunlar vücudumuzu etkiler. Belki de herşey yolunda gidiyordur ama bu ay reel olmadınız buda olabilir herkesin başına bir kere gelmiştir. Belki bir kaç güne Belki gelecek ay olacaksınız. Bence telaş yapmayın bekleyin olursa olur gelecek ay da olmazsa zaten bir doktora müracaat edersiniz. Takdir sizin tabi.