Selmagkk Lierac ve bio oil turuncu olanı kullandım ama bacaklarım ve göğsüm çatladı bitmişken farklı birşey kullanmak istiyorum doğal hindistan cevizi yağı badem kako yağı karıştırıp kullanan vs varmış galiba bunlarmı daha çok işe yarar yoksa hazır satın aldığımızmı tarzdamı siz ne kullanıyorsunuz en çok hangisinden fayda gördüğünüz
Tontis2025 Selmagkk kullandığınız ürünler zaten yeterli eğer ona rağmen çatladıysanız genetik baska birsey sürsenizde fayda etmeyecek. Aynı sekilde bende kullanıyrm göbeğim felaket şuan
Mavro Ben hindistan ceviziyle tatlı badem yağı kullanıyorum. Şuan 24 haftalığım daha çatlak oluşmadı. İlerleyen zaman da oluşur mu bilemem. Bu çatlak işi de biraz ırsı ya.. ne yaparsan yap çatlarsan hiçbir şey yapmazsın çatlamazsın
Selmagkk Mavro evet canım gerçekten öyle bende 26 gibi başladım çatlamaya göğsüm ve baldırım çatlak hep ya hiç hoşuma gitmiyor ama geçmicekte artık 😑😑
Selmagkk Tontis2025 acaba dedim doğal yağlar dahamı yararlı olur demiştim canım daha fazla çatlamamak için sen hangisini kullanıyorsun peki canım
Tontis2025 Selmagkk ben biooil lierac ve bioderma atoderm 2in1 kullanıyrm inan göbeğimin alt kısmı cok kotu oldu genetik olduğunu doktorum söylemiştide inanmamıstım. Sonra dermatoloğa gittim çatlayınca dedm hani napabilirim diye yapck bisy yok bu genetik yinede vücudunu nemlendirmeye devam et ama çatlamaya devam edeceksin karnın büyüdükçe dedi.
Giqu Genetik olduğunu düşünüyorum bu çatlak konusunun. Çatlıyorsa yapacak çok bir şey yok sanki. Ben de 33 haftadayım. Bugüne dek bazen zeytinyağı bazen hindistan cevizi yağı sürdüm, o da her gün değil 2-3 güne bir. Hiç çatlağım olmadı.
mty Hindistan cevizi yağı kakao yağı gliserin zeytin yağı badem yağı bunları karıştırıp sürün ben belli bi süreye kadar sadece hindistan cevizi yağı kullandım şimdi bunları karışım yaptım. Bi postun altında görmüştüm instagramda bu kadının doktoru lierac alabilirsen al alamazsan bunu yap diye tarif vermiş aynı işlevi görür diye bende aynısını yapıyorum. 33 haftam bitti bugün 34 e girdim. Birazda genetik sanırım hiç belli olmuyor kimisi doğumdan sonra catlayabiliyor