teachermomyy23 Azeynep 4+5 de keseyi gördüm ben canım 6.haftada doktor bebek için çağırdı inşallah onuda görürüz 🌸
Minikfasulyemm1 Azeynep hayırlı olsun 🥰 bende şuan 6+3 teyim direk bebeğin ve kalp atışını duyulduğu zaman gitmek istiyorum kontrole o yüzden 7 nin bitmesini bekleyeceğim. İnşallah sağlıcakla duyarız kalp atışlarını 🤗
Minikfasulyemm1 Melike_mlke evet kasık ağrılarım oluyor arada halsizlik var bayağı o kadar onun dışında hiçbir belirti yok