Naazli Kızlar ilk sezaryenimde yapıştırma olmuştu dikişlerim. 2 hafta sonra 2. Sezaryenimi olucam. Doktorum alınan dikişlerden yapıcam dedi. 15. Gün alırız dedi. Dikişleri aldırmak acıtıyormu ? Can yakıyor mu ?
Selmagkk Naazli canım kendiliğinden geçenler oluyor estetik açısındanda daha iyi duruyor neden öyle düşünmüyorsun
gevezeyazar1 Naazli 6 sene önce sezaryen sonrası bende aldırmıştım ameliyattan 5 gün sonra hiç bi acı olmuyor 🙂
Naazli Selmagkk valla bilmiyorum doktorum bunu önerdi. Sezaryen yerim benim deri yapımdan kaynaklı genişletip şişiyor. Buna engel olmak için alınan dikişlerden atmam lazım dedi
Naazli Aeell peki yara iziniz nasıl. Genelde bu şekilde olanların yara izi çok az oluyormuş. Benim şuan çok kalın ve kırmızı ki doğum yapalı 3 yıl oldu
Naazli Masalnuray123 dikiş izi geçmez sanmıyorum ama benimki mesela aşırı şiş ve kırmızı. Resmen dikişin içinde kablo var gibi. Böyle ip gibi bir iz yok yani bende