bebek_29 Masal2021 daha küçücük sağlıcakla gelsin canım 🐣 Bende 18+2 haftalık olacağım👶🏼 ben Ekim’de doğum yapacağım sezeryan olacak sizin sanırım ocak ayının sonu gibi sezeryan mi olacak normal doğum mu?
Masal2021 bebek_29 evet canım ama benim doğumlar hep geç oluyo Şubat’ın ilk haftasına denk gelecek 2 çocuğum var normal doğum bı aksilik olmazsa ins ❤️ sağlıcakla gelsin ins cinsiyet bellimi