eilf150 Kzılar bu zmana kadar butun tahlıllerım normaldı gecen hafat verıdgım idarr testınde enfeksıyon ve mantar gorunmus yarın doktora gıtcem dogum yaklaştı bı sorun olurmu enfeksıyon olunca
Han23 eilf150 aynı sekilde benimde öyle oldu. Antibiyotik verdi 3 güne etkı ediyor benim belirtiler geçti yanma vs. Sizinde geçer inşallah en kısa zamanda
sym0109 Ben de 38+1 deyim doktorum dün çatı muayenesi yaptı biraz mantar enfeksiyonu var doğum öncesi halledelim dedi. 3 gece boyunca kullanmalık fitil yazdı, doğum öncesi kullan bir şey olmaz dedi. Hiç korkmayın, fitil kullanırsınız geçer
eilf150 sym0109 akıntım falnda yok aslımda ama tahlıllerde vıkmıs korktum cocuga gecebılır faln yazıyo ınternettede
eilf150 sym0109 çatı muanesını ılk defa mı oldunuz ben daha hiç olmadım da zormu herkes zor faln yazmıs
sym0109 eilf150 ilk defa oldum alttan yapılan muayene olduğu için biraz rahatsızlık veriyor tabiki ama aşırı kısa sürüyor ne kadar gevşek olursanız o kadar ağrınız olmaz hiç korkmayın
eilf150 Han23 yanma kasıntı faln yok şaşırdım bende o yuzden tıksındıgım için oldu ya umumı tuvalet kullanmak zorunda kalıyorum bende tıksınıyorum hamılleık oncesı hiç kullnamazdım artık zorunda kullankykrjm dırek cısım gelıyor cunkı
Han23 eilf150 ben de kullanıyorum oturmuyorum ama mecbur kalıyor insan bende umumılerden suphelendim malesef😐😐
Semass25 37+5 haftalık hamileyim. Bende bir kaç gündür iç çamaşırımda ıslaklık oluyordu hatta dün akşam pijamama da geçince acaba suyum sızıyor mu diye doktorumu aradım. Doktorumun tavsiyesiyle hastaneye gittim. Çatal muayenesi masasına yattığımda ebe mantar enfeksiyonu olduğunu söyledi. Doktoruma danıştıktan sonra o masada hem çatal muayenem yapıldı hem de mantar enfeksiyonu temizlendi. Malum peynirimsi bir akıntı oluyor temizlenme sonrası onu temizleme aletinde baya dolu gördüm. Ebe baya enfeksiyonu olduğunu temizlediğini söyledi. Şimdilik herhangi bir ağrı kaşıntı akıntı olmadı. Çatal muayenesi de beklediğim gibi olmadı. Belki kişisel kişiye değişir ama ben hiç öyle acı falan hissetmedim. Sadece orada bir şeylerin olduğunu hissediyor ve ister istemez kasılıyorsun ama o da bir kaç saniye de geçiyor
eilf150 Semass25 bende bugun gittim çatal muanesı yaptı akıntın var ama o kadar cok degıl dedı ama tahlıllerde cıkıyor ılac faln da vermedı sana verdilermi
eilf150 Semass25 banada vermedıler ama son haftalarda engeksıyon cocuga gecıyor faln doye bılgı var benımde aklıma takıldı
Semass25 eilf150 bana ilacı işlem yapıp verdiler. İşlemden sonra hatta mavi bir renk geliyor akıntı yerine yani tedavi yapıldı bakalım o geçince nasıl olacak. Bir de mantar enfeksiyonu hamilelikte çok sık görülebilen bir şey olduğu için o kadar tehlikeli olduğunu düşünmüyorum. Tabi uzun süre geçmemesi tekrarlaması hali başka bir durum olabilir