Merviiss Merhaba, ayni sorunu yasiyoruz 33.haftada birden cikti oncesinde hicbir sey yoktu, perinatalojiye de gittim mm’si 10 riskli boyutta degil gebelikte gecebilir gecmeyedebilir ama dogumdan sonra cok yuksek ihtimalle kaka yapinca kendiliginden gececektir takip edicez dendi. Perinatolijideki dr bana ileriki haftalarda ciktiginda cok onemsemiyoruz bastan beri olsaydi baska gozle bakardik ama bu haftalardan sonra cikanlar genelde gecici oluyor. %90-95 kaka yapinca bebek gececektir dedi. Ben de cok uzuldum, cok kafama taktim ama ilerlemedigi, genislemedigi ve 17mm’nin ustune cikmadigi surece ciddiye alinacak bir sorun olmadigini soyluyorlar. Ayrica benim de fetal dna, detaylim her seyim temiz oldugu icin doktorumun ici cok rahat gecici bir sey olduguna emin hatta haftaya dogumum var biz de gelisim geriligi de var. Moralinizi yuksek tutun, sadece takip edilecek ilk duyunca cok kotu olmustum ben de sonra insan alisiyor. Dua etmekten baska caremiz yok, Allah’a emanetler ama Allah’ın izniyle saglikla dogacaklar inşallah. Benim dogumum haftaya 3 haftadir bu olaylar yuzunden cok sıkıntılı zamanlar gecirdim ama Allah saglikla kucagimiza almayi nasip etsin insallah sizin de benim de🤲🏻