Mge127 ikinci kızım 3,5 yasinda. 2 yildir korunmuyoruz . Ona ragmen hamilelik olmadi. Bende ustune hic dusmedim nasil olsa iki kizim var doktora ne gidicem dedim olmuyosa.
3 ay once hamile oldugumu ogrendim simdi 3ncu olacak insallah. Eger git baktir bi sorun gozukmuyorsa tedaviye hemen basvurma , nasil olsa olur Allah istesin yeterki. Ama illa olsun istiyosan , dene herseyi en azindan kafani rahat hisset