Benimadimanne Herkes erken diyor ama yapan var çok ağrım var regl olacakmış gibi yapayimmi erken gebelik testi
ynzl Benimadimanne çokkk erken 🥺 insan dayanamıyor biliyorum. Ben 6 gün kala ve 3 gün kala erken gebelik testinde negatif gördüm. 3 gün gecikince çok silik testle öğrendim. Eğer beta düşükse gecikme olmadan testte çıkmıyor maalesef. Dayanabilirsen yapma ❤️
Hdyhdy Benimadimanne yap bence aklında kalmasın canım, ben 1 hafta kala test yaptım çok erkendi silik çizgiyle öğrendim, hayırlısı olsun hakkında 🌸
Benimadimanne ynzl ayy bilemedim kiii ağrılarım çok fazla var yapmak istiyroum cikmazsa gecikince yaparım artık
stardusttt Canım başka belirti var mı birde bende ilk yaptığımda çıkmadı negatif sandım sonradan çok silik bir şekilde belirdi
Benimadimanne Mariam1 Lavinn9 Mariam1 Flaşla arkadan baktım çıkmadı bir de hemen 5 dk içinde çektim siz diyince baktım çizgiye ana flashda ışıkta gozukurdu sanırım bilemedim