Kızlar ya benim 32. Hafta tam 19 Haziran’a denk geliyor. Almak mı mantıklı almamak mı bilemedim? Zaten okullar kapanıyor seminerle olsun 33 hafta ama 37ye kadar zaten 4 hafta okullar kapalı ben bu 4 hafta çalışıyor gözükür müyüm? Yani okulumdan maaş alır mıyım? Yoksa 33te kapandığı için 33te izne ayrılmış gibi gözükür müyüm?