aycabelgin0 Kızlar 30 haftalık hamileyim dün kan verdim ve b12 100 çıktı çok düşük doktorda hiçbişey vermedi beni çok halsiz düşürdü başımı dönderiyor yaşayan varmı nasıl yükseltirim ne yapsamda günden güne düşüyor
Ceku256 aycabelgin0 benim de düşük çıktı ocean ın dil altı b12 spreyi var onu önerdi. Tekrar test vermeye sağlık ocağına gittim her şeyi almışlar bi b12 ye bakmamışlar. Bayramdan sonraya kaldı ama artık kendimi daha iyi hissediyorum.
aycabelgin0 Naazli doktora dedim iğne verirseniz kullanırım diye önermiyorum dedi napıcamı şaşırdım 😕
aycabelgin0 Ceku256 bende yüksekken iyiydm ama düştüğünü vücudum çok belli ediyor dengede bile duramıyorum
Ceku256 aycabelgin0 evet biliyorum aynısını yaşadım aşırı unutkanlık halsizlik vardı ama dediğim gibi o ilacı kullanınca şimdi daha iyi hissediyorum 1 ay oldu. Benim de 110 çıkmıştı b12.