Kızlar bugün detaylım vardı. Devlete gittim doktor 10 dk baktı hemen ölçtü ölçtü çok şükür bişey yokmuş. Ama siyah beyaz görüntüde baktı ne yüzünü gösterdi ne elimize bi fotoğraf verdi. Detaylıda 30-40 dk inceliyorlar diye duymuştum hep bu devlette mi böyle yani illa fotoğraf vermedi yüzünü görmek daha detaylı bakılması için özele mi gitmem gerekiyor