Zeynep0742 Selam kızlar 26.haftadayim iki haftadır sol bacağımda ağrı hissediyorum. Dayanilmayacak bir ağrı değil. Ama sanki bacağım saatlerce hareketsiz kalmış gibi tuhaf bir his oluyor böyle bişey yaşayan varmı??
Supermom488 Zeynep0742 evet bende de oldu hatta arkamdan geliyordu magnezyum eksikliği den oluyor magnezyum kullan mutlaka maden suyu ve sütte iyi geliyor
Momygueen Zeynep0742 benimde o haftalarda bacak ağrılarım olmaya başladı 28 haftalıkken magnezyum kullanmaya başladım çok iyi geldi ağrılara ve kramplara
bebek_29 Zeynep0742 bende 18+1 haftalıgım şiddetli bir şekilde belim ağrıyor bacaklarıma kadar veriyor ağrısı çok geçmiş olsun canım 🙏🏻
Esma006 Zeynep0742 beden ağırlık yapıyor yapıyor artık o haftalarda benimde vardı şuan 33 olduk el ayak bel bacak ağrısı yaşıyorum
Zeynep0742 Esma006 anladım canım zaten 8 kilo aldım 🤭 ondandır belki. Karıncalanma falan da oluyor iki bacağımda da
Esma006 Zeynep0742 özellikle uyurken oluyor hangi bacağının üstüne yatarsam anında karıncalanma ve kilitlenme oluyor mecbur yön değiştiriyoz bu zamanlarda geçer inşallah 😁
Esma006 Zeynep0742 daha ilerdeki haftalarda da sıcaktan uyuyamicaksin ama her gebelik farklıdır yağmur yağıyor mesela bana sıcak basıyor tüm penceler açık anca öyle uyuyabiliyorum sağlıkla al inşallah bebişi kucağına ❤️