Özellerin coğu sezeryan yapıyor bakma yasak geldi ama yok yani bi bahaneyle yine eski sistem devam.
Normal doğuma teşvik edip son anda bahaneyle sezeryana alıp beklemek istemiyor özeller ama illa normal olsun dersiniz devlet tabi..
Ama onun dışında her sekilde özel daha iyi..
Yanınıza daha rahat gelen giden oluyor,
telefon elinizde psikoloji olarak kendinizi iyi hissediyorsunuz.
Devlette bi odada telefonsuz habersiz ve yalnız başınıza olmak strese sokuyor.