Gulhan2692 Mczmasya benimde gebelik sekerim var hergun evde ölçüm yapıyorum doktorum açlık 95i tokluk 145i geçmesin demişti, dikkat etmekte fayda var tabiki ☺
Figensrn Şeker yüklemesinden şeker çıkan biri olarak hergün düzenli ölçüm alıyorum açlık 100 e kadar normal tokluk 120 demişti dr um diyet yapıyorum değerleriniz normal bence
Scarlett Figensrn banada açlık 95 e kadar normal, tokluk 130 ama 140a kadar olabilir demiştiz. Çok ilginç bütün doktorlar farklı birşey söylüyor
Medusa Benimki de 58-60 çıkıyor. 90 üst sınır sanırım. Şeker yükseltecek şeyler yememeye çalışıp takip edin isterseniz. Sizinki yine normal de benimki çok düşük, şekerim olabilir bence