Selam kızlar bat 28 idi. adetim genelde düzenlidir uygulamaya göre yumurtlama 14ü idi ama 1 ay önce küretaj yapıldığı için ilişki yasağı vardı değerlendiremedik. Ayın 24ünde doktor kontrolüm vardı doktorum çatlamaya hazır bi yumurta gördüğünü söyledi. İlişki izni verdi bunu yakalayabilirsek güzel olur dedi değerlendirdik. Daha adet olmadım bat 28 olarak değil de 7 haziran olarak mı almam gerekiyor kafam karıştı kızlar