Rusapolat aşko bende ilk başlarda ferro falan kullanmıştım ama o kapsül olması aşırı midemi rahatsız ediyordu sonra bende senin gibi düşünüp sadece multivitamin kullanayım dedim karşılar onun içindeki ama ileleyen haftalarda yattığım yerde bile baş dönmesi yaşıyordum eczacıya sordum bebek için kullanman daha iyi dedi ve ocean demirini aldım normal bildiğimiz beyaz hap ne tadı ver ne kokusu ve asla rahatsız etmiyor onu tavsiye ederim ve ocean içeriğine de çok güveniyorum valla, multivitaminim magnezyumum hepsi ocean