Queenhera Kızlar selam 2 hafta önce sezaryen doğum yaptım. Sütümü arttırmam lazım sizler neler yapmıştınız? 🌸
Guzelanne56 Queenhera emzırdıkten 15 dk sonra da en az 10 ar dk sagarak gece gündüz tekrarla bak nasıl artıyor, kızım benı hıc emmemesıne ragmen önce sağıyorum kızımı beslıyorum sonra 10 ar dk yıne sağıyorum 5 aydır sadece anne sütü alıyor en garantı yontem
Daisyy000 Queenhera Solgar Brewest years with b12 hap. Bu hap sayesinde sütüm oldu. 1-2 damla geliyordu.En azından 2-3 ay emzirebilsem diye anlıyordum. Oğlum 2 yaşına girecek yeni bıraktırdım
3_bebelianne Queenhera Bulgur pilavı yoğurt helva hoşaf komposto bol su bunlar arttırıyor su iç bol boö
Brgmde Bol uyku , üzüm kompostosu , bol su Artı tekrar yazıyorum bol uyku. Anca böyle artıyor Üzüm kompostosunuda asla yabana atamam ilk iki ay hergün içtim içmediğm ün 2-3. Gün sütm azalıyordu
asena9 Brgmde bişey sorcam nasıl bol uyuyabiliyorsunuz gerçekten merak ettiğimden soruyorum ben 3 bucuk yıl önce doğurduğumda hiç uyuyamadım ilk zamanlar sık emzirdiğimden sonra da kolikti zaten bebe uyumuyordu bende zombi gibiydim bir gün iki saatten fazla uyumuştum gerçekten sütüm daha çoktu o gün, 2 ay sonra yine doğumum var belki tavsiyeleriniz bende işe yarar bu sefer
Queenhera ilaymom Daisyy000 Bunu doktora sorup başlamayı düşünüyorum. Bestlak kullanıyorum, lohusa şerbeti kayısı kompostosu ebebekteki promaltlar. Hepsini düzenli kullanıyorum ama hala aynı iki meme 30 cc’yi geçmiyor. Bi kere sadece sabah akmış sağdım 60 cc çıktı o kadar. Hala yetersiz ve mama takviyesi yapmak zorunda kalıyorum
Annebebek000 Daisyy000 uzun sure kullaninca etkisi azaliyormuydu ilacinn bende solgar kullaniuorum 10 gundur sanki ilk bastaki etksiini gostermiyor
ilaymom Queenhera bende ilk eve geldim doktor bestlak yazmıştı kullandım bitene kadar ama anlamadım. 1 kere de e bebekten aldım promalt tadını hiç sevmedim ama solgar etki etti. 30 ml cıkıyorsa o kadar emmiştir zaten iyi yine de benim de sütüm cok geç indi. 3 ay sağdım tek göğüsten 120 ml cıkıyordu emzirme sonrası daha da baş edemedim yoruluyordum cok bıraktım. Şuan 9 bucuk aylık geceleri mama takviyesi yapıyorum bende 3ncü ayında başladım mamaya ama günde 2 kez verdim hep
Guzelanne56 Queenhera Şu an normal olan o zaten emziriyormuşsun bebek de bir kısmını alıyor öyle dolu dolu çıkmaz ama sagmamın avantajı 50 cc çıkacak 30 çıkıyorsa ben yapıyorum o sağımı bebegıme veriyorum. Sonra tekrar sayıyorum bu sefer az çıkıyor çünkü zaten sagmışım bunu yapmandaki amaç da vücuduma uyarı gidiyor bebek doymuyor süt üretiyor sütüm hersada daha fazla çıkıyor
Daisyy000 Annebebek000 Ben sadece 2 ay kadar kullandım. Sütüm artınca ve özgüvenim yerine gelince kullanmadım
Guzelanne56 Queenhera ben öyle yapa yapa beş aydır kızımı bir tek anne sütüyle besliyorum hala şu anki sütlerim fazla geliyor besledikten sonra bazılarını döküyorum o yüzden muhakkak devam ne zaman azaltsam bu düzeni azalıyor sütüm
Brgmde asena9 bol uyuyamadım hatta hiçbolu bırak uyuyamadım bunu söyleme sebebim her anneme gittiğimde uyuduğumda sütümün arttığını görmek oldu yoksa nerdee. Ama korkma öncelikle herşeyden önce kendini düşün . Ben doğurmadan önce 15 gün annemde kalsam yeter diyordum 40 gün kalanı kınıyordum. Bidoğdu bebeğim sarılık mı geçirmedi reflümü olmadı kolikmi olmadı. Derken 45-50 gün annemlerde kaldım 25.gün eve geldim baktım yapamyorm olmyo basım döndü bayılma durumuna geldm uykusuzlktn hemen döndüm anneme annem bile böyle cocuğu iki kadın zor hakediyor dedi. Birinden yardım aldım demem oki. Sana en büyük önerim bebeğin her uyuduğnda uyu kesinlkle uyurken iş yapma . 3 aylık olduk dahq rahqtım eskiden gündüz hiç uyumazdı bebeğim suan iyi. Geçiyor birde
Queenhera 3_bebelianne günde 3.5-4 lt su içiyorum, içmediğim hoşaf, şerbet kalmadı. Hala aynı miktar :(
Sevgikaya1525 Queenhera ben hurma kuru dut kaysı sürekli ya içecek şeklinde ya da direk suyla yerdim bde e bebekte anne çayı var onları tüketirdim çok iyi gelirdi bde evde bol bol yeşilik su içtim stres yapmayın sakın sürekli sütüm az fln diye tahin yiyeblrsnz marketlerde satılan helva var fıstıklı fln onları geceleri yerdim sütüm hep dolu olurdu bu şeklde 2 yaşa kadar emzirdim cnm hayrlı olsun sağlıkla büyüt bebeğini inşallah sütün bol bol olur