reyhan03K ay hadi inşaallah iki kızım var bu üçüncü evladin kızı erkeği olmaz tabiki rabbim ne nasip ettiyse sağlıklı olsunlarda gerisi önemli değil insan birde oğlu olsun diye içinden geçiriyor ☺️ rabbim herkese hayırlı sağlıklı evlatlar nasip eylesin