Buseninsureci canım ben ekimde Jimer‘de doğum yaptım odaları ferah geniş herkes ilgiliydi doktorum dışarıdan geldi Ziya Çetin ayrı muayenesi var Fiyat soracaksan benim bebeğim küvezde kalmıştı küvezde iken kapıda konuştuğum doğum yapan insanlar herkes farklı fiyat söylüyor tamamen doktorlarla alakalı ama genel olarak memnun kaldım çocuk doktoru cemalettin bey gayet iyiydi benim ani olduğu için küvez boşluğu orada vardı doktorum orayı ayarlayabilmişti ama bir sorun yaşamadım normalde çekirge dorukta yapacaktım şükür bi sıkıntı yaşamadım ve bence odaları gerçekten çok geniş