Kızlarrrrr ben gurbete evlendim 2. Senemiz dolcak Eylül’de eşimde 4 yıldır buradaydı tainimiz çıktı ailemizin yanına yarın gidiyoruz nakliyeci gelcek bebek oldu bebekle gurbet zor ya 3 aylık oldu kızım şimdi ailelerimiz ile büyüyecek inşallah çok mutluyum🥹🥹