arkadaslar 26 haftalık hamileyim ve 2-3 gündür bebek karnıma inmeye başladı orda takılıyo ediyo bi süre sonra yukarı çıkıyo ama aşağıdayken aşırı canım yanıyo anlık nefesim kesiliyo vurduğunda. tekmelerini karnımı ellediğimde hissediyorum. haftaya randevum var dr herşey normal rahim uzunluğu vs dedi. ama yinede korkuyorum. neden bir anda aşağı inmeye başladı ve canımı cok yakıyo 😢 baska olan varmı