Ertugrulgulcem24 Kızlar iki tane orta kalite 3AA embriyom var tüp bebek yaptırıp orta kalite ile hamile kalan var mı aranızda
canbebekku21 Ertugrulgulcem24 ben 4 sene önce 3.gün embriyosu ile hamile kaldım kızım 3 buçuk yaşında
Mucizem522 Ertugrulgulcem24 Post eski ama selamlar transfer oldunuz mu🍀 bende 3bb tek Emriyo için hazırlıktayım
Deletedmom_298 Ertugrulgulcem24 merhaba orta kalite değil ki iyi kalite 3 aa çözülünce 5 aa olur zaten
canbebekku21 Ertugrulgulcem24 inşallah inşallah hepsi nasip kısmet ya Rabbim nasip etse 2.gün embriyosunun tuttuğuna şahit oldum en önemlisi inanç
Mrymdrc Ben kaldım kızım 5.5 yaşında nasip olduysa kalite vs gerçekten farketmiyor gönlünüzce olsun inş 🙏🏻