Betulumcnmm ben dün taburcu oldum normal bel kasık ağrısı yaşıyordum ama herzaman olan şeylerde yani önemsemedim sancıyı seçemiyordum herkesin acı eşiği farklı oluyor sancıları tolere edebiliyorsun dediler 35+0 ım 1 haftadır hastanedeydim normal kontrole gittim çok düzenli sancılarım çıktı 2 hastane acili dolaştım hep aynı işlemler yapıldı sancım hep devam etti sonra yatışım yapıldı. Tahlillerde bişey çıkmadı benimde 1-2 cm açılmam olduğu için antibiyotik tedavisi yaptılar üç gün 34+6 dayken de doktor artık uygulancak tedavi yok diyip taburcu etti doğumu bekliyorum evde. Allah vakitli doğumlar nasip etsin herkese hastanede zaten her sancım geldiğinde serumla durdurdular şimdi öyle bi ihtimal olmadığı için çok fazla bekleyeceğini sanmıyorum dedi doktor ama erken haftalarda hemen bırakmıyorlar bana gelişimi tamamlanmış zaten dendi