[silindi] benim 8ay olmadı ve doktor ilk bütün hormon testlerini istedi,adet döneminde gittiğim için hiç zaman kaybetmeden de hsg istedi,rahimi görmeden bi tedavi uygulanması zor,rahim duvarına baskı yapan kist vardı alınıp alınmayacağına bakılacaktı hemde tüplerde tıkanıklık var mı diye,sonuç kist alınmadı yapışıklık varmış o kesildi sadece,anestezi ile oldum doktorum daha rahat olabileceğini söyledi iyikide öylede olmuş yapışıklık kesildi çünkü,şimdi normal yollarla 33haftalık ikizlere hamileyim,Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah..