[silindi] fincandacay bende öyle pis bir boğaz var ki bişi canım çektiyse hemen yemem lazım, yemek şeysine bakıcam akşam eşim de yok dışardan yiyecektim zaten ya o ya lazanya djajdja
Talentedmom fincandacay içeriği temiz güvenle alabilirsiniz ben çok araştırdım bazı marketlerde de oluyor bu marka bakın isterseniz en kötü sitesinden alırsınız tadı da çok güzel
fincandacay [silindi] sen eşittir ben vallahi millet öl.me.mek için yemek yer ben yemek için ö.lüyorum 🤣🤣🤣🤣🤣
[silindi] fincandacay hahahaha ama restoran menülerine bakınca midem bulandı koyu yeşil çorba falan var çocuk içerde balçıklanmasın 😂😂😂
Neferut fincandacay kim niye ıyyy desin ki? Evet zararlı olduğu doğru ama her gün 3-4 paket yemiyorsanı tek tük yiyorsanız bir şey olmaz. Bu arada tadı efsane 😂
bebegimm1633 fincandacay Benim 4-5 kez yemişliğim var tabi herkesten gizli😂çok şükür zararı olmadı.☺️
Herseydenbiktim fincandacay Of bende bende 1 hafta boyunca 4 5 kere yediğim oldu ama şu an yemiyorum ve birkaç yıldır asla ağzıma sürmemistim hamile oluncaya canim cok istemişti yemiştim ama daha yemem, baya sağlıksız nefsin körelsin yeter 😂🎀