aleynkur oglussannesiiii Ben evde takip ediyorum 10a 5 falan cıkıyor hep bir seferlik öyle cıktı sanırım. Bugün tekrar sağlık ocağında ölcüldü yine aynı bir sıkıntı yok stres yapmışsındır dediler. Bence sizde iyi etmişsiniz doktorunuza yazsaydınız hemen?
oglussannesiiii aleynkur yazıyorum hastanede 14. 0 ama evde yeni ölçtüm 10.9 çıktı açken gidiyorum tansiyonum felan mı yükseliyor açken korkuyorum yüksek çıkar diye belki ondan da olabilir mi?
aleynkur oglussannesiiii muhtemelen benimde açlıktan öyle çıktı birde biraz stres yapmıştım iğne fobim var kan vermiştim🥹 bir daha öyle çıkmadı 🙏🏼