Miracle_1 özele gidince tabi muyaene ücreti oluyor ilaç yazacak bazı doktorlar pahalı ilaçlar yazıyor takip muayenesi falan olmak lazım ben,m de durumum o kadar sık özele gitmeye yetmediği için devlete takipliyim ama herkes işni güzel yapmıyor malesef