Hasretakyildiz Kızlar yeni doğum yaptım. Tam 20 kilo aldım 4. Günde 8 kilosu gitti ödemlerle beraber. Kalan 12 kilo için nasıl bir plan yapmalıym ? Hareket etmekte zorlanıyorum , sütümde kesilsin istemiyorummm
Daisyy000 Hasretakyildiz Kendine biraz zaman ver lütfen kilo verme olayına girmek için henüz çok erken. Dikişlerin tamamen iyişmeden spor falan yapma sonra çok sıkıntı çekersin. Ben 26 kg aldım ,kendiliğinden sadece 4 kg gitti. Gerisini evde hergun kan ter içinde kalana kadar dans ederek ve sonrasında enerjin kalırsa bölgesel hareketler yaparak verdim. 6.aydan sonra da günde 1500 ip atladım. Hepsini verdim.
buse2507 Hasretakyildiz Bildiğim senin gibi sezeryan doğum yapıp zayıflayan bir bayan var tamamen sağlıklı beslenerek zayıfladı ne sütü kesildi ne çocuğu zayıfladı bol su ve sebze et balık ağırlıklı besleneceksin canım ekmeği tatlıyı hayatından çıkaracaksın
Daisyy000 Hasretakyildiz Kilo verme sürecinde hamurisi tatlı vs komple keseceksin. Günlük beslenmek protein ağırlıklı olacak. Et,çiğ kuruyemişler ,haslanmis yumurta,yeşillikler. Bunlarla beslen. Sütün o zaman azalmaz