Kızlar 2 gün önce tansiyonum yüksekti bayağı tetenoz aşısı vurulamadım tansiyon yüksekliğinden tuzu çok azalttım yağlı yememeye çalışıyorum az yağlı yiyorum artık zaten tansiyon takibi yapıyorum artık o günden sonra hiç yüksek çıkmadı tansiyonum 5 aylık hamileyim ama ayaklarım çok şişti ödem var ayağımda ne gibi besinler tüketebilirim acaba fikirlerinizi alabilir miyim?