stardusttt 4+4üm şuan doktorum salı günü muayene için çağırdı görebilir miyim acaba çok merak ediyorum 🥹
tahamommy stardusttt 5+0 da keseyi nokta kadar görmüştük tabi ultrason cihazının iyi olması önemli devlette mümkün değil bence
stardusttt tahamommy bende özele gidicem canım ama ilk muayene olacağı için cihazlar nasıldır bilmiyorum umarım bende görürüm ☺️
ilkbebekannesi Leontiine benim 2900 küsürdü göremedi doktor.Başka bir profesöre gittim de o görebildi ancak
stardusttt tahamommy tamam canım ilk gebelik olduğu için heyecan var biraz sabırsızlanıyoruz eşimle 🤭
yabna canım eğer zayıfsan gözüküyor bende 4+5ken gittim karından ultrasonla gözüktü normalde gözükmez demişti doktor aama gördük yani gözükebiliyo
bebek_29 stardusttt şuan 18+1 haftalıgız zaman çok hızlı geçiyor bir bakmışşınız bu haftalara gelmişşiniz🥲👶🏼
stardusttt bebek_29 çok sevindim sizin adınıza inşallah sağlıkla bebeğinizi kucağınıza alırsınız 💗 bir an önce bende görmek istiyorumm 🥹