kızlar 37. haftadayım bu zamana kadar 1 kez mide bulantısı yaşamadım ama geceden beri uyuyamadım bulantıdan bu nedir ya. kussam rahatlarım o da yok ki. bu son zamanda neden olır bilgisi olan var mı? ayrıca vajinaya batma ağrısından hareket edemiyorum çığlık atcam artık. tecrübeliler lütfen bilgilendirir misiniz