Eflineee Siz çocuğunuzda sinyal görmüyorsanız hiç başlamayın, bebek olduktan sonra büyük çocuğunuzun bezini bağlamak size ayak bağı olacak bir şey değil bence. Bebekken olduğu kadar sık bez değiştirilmiyor sonuçta Hemde kısa sürüyor. Bende 29 haftalık hamileyim oğlum 2,5 yaşında arada tuvaletini yapmadan önce çiş kaka diye söylediği için bi cesaret dün başladık. Ama öncesinde aylarca bi hazırlık aşaması vardı. Bizim klozetin yanına onun için ufak sifon sesi olan bi klozet koyduk önce ona özendi özellikle sifona basıp o sesi duymak hoşuna gidiyordu, bazen çişini ona yapmak istiyordu bende yaptırıyordum. Bu tabi kış ayından beri böyle sürdü, ara ara altını değiştirirken bezsiz gezmesine de izin veriyordum hani bak böyle gezmek ne kadar rahat diye anlatıyordum. Biz her tuvalete gittiğimizde onu da bilgilendiriyorduk ay çişim geldi hemen tuvalete yapmam lazım cümleleri yankılanıyordu evde 😂 böyle diye diye son dönemlerde kendisi de çiş kaka yapacağı zaman haber vermeye başladı ama havalar soğuk diye ben bezi çıkartamadım o da her seferinde söylemeyi bıraktı bazen söylüyor bazen söylemiyordu, geçen hafta iç çamaşır alışverişi yaptık en sevdiği objelerin baskısı olan en sevdiği renklerden oluşan kilot çekmecesi yaptık ve babasına özendirmeye başladım. Aayy bak arabalı kilot giyelim mii baba da böyle giyiniyor biliyor musun gibi özendirecek cümlelerle iç çamaşırı alemine giriş yaptık, bezi çıkartıp kilotla gezmesine izin verip sürekli aynaya bakıp aaayy ne kadar güzelmiş diye de gaza getirdim bir haftadır 😂 dünde adım attık inşallah başarıyla sonuca ulaşırız🙈