Gebelik zehirlenmesi sürecindeyim idrarımda protein kaçağı var 205 çıktı tansiyon takibi yapıyorum ufacık bir ev hareketliliğimde tansiyonum yükseliyor hastanede takip yapıldı ama ilaç başlanmadı sanırım dinlenince düştüğü için benzer süreçten geçmiş veya geçen arkadaşlara bilgilerinizi paylaşırsanız çok sevinirim haftam daha küçük 28. Haftadayım